2007年12月9日 星期日

(Video 追加!) 戰勝富士急Gundam Crisis!!!

各位,我戰勝咗富士急Gundam Crisis!!!

Old video footage from Japanese TV news!  So u know how to play!




無負之Gundam@EFSF名,終於第三次戰勝!


有呢張4R 證明!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


 


玩法很多朋友都講過,我分享勝出的禮遇吧!
5個集齊, i.e. complete installation of magnet coating, 你可以通過X-Gate (losers will go to the shelter room)….

….其實是上高達的駕駛倉!

有個位喺係你唔清唔楚時影你相,
駕駛倉就播你(模擬主觀鏡)勇戰波羅號的片段!(對!不是打MSN-01!)

最後,回WB,阿寶會同你講唔該!

& the uncle attendant will give ur the 4 R photos!



老豆, 我一定幫你搞好Magnet Coating….你等我呀!!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




我得左啦!~~~~~~~~
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Will I be the 1st in HK won this game? :)


沒有留言:

張貼留言